Natuurlijk doet Ilse er alles aan om de begeleiding en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen.
Toch kan het gebeuren dat jij een klacht hebt over de begeleiding van Ilse. Allereerst is het de moeite waard om met haar een gesprek aan te gaan.
Het kan zijn dat jij het moeilijk vindt om jouw klacht aan de orde te stellen. Een gesprek kan immers confronterend zijn. Neem dan iemand mee naar het gesprek, bijvoorbeeld jouw partner, een familielid of iemand anders die jou vertrouwt. In een gesprek zoekt Ilse samen met jou naar een passende oplossing.

Levert een gesprek niet het gewenste resultaat op, dan kun jij, op de volgende manieren een klacht indienen.

Jeugd
*Wordt jouw kind gecoacht door Ilse, en wordt de coaching van uw kind vergoed in het kader van de Jeugdwet? Dan kun je een klacht indienen bij een onafhankelijk klachtenfunctionaris via www.klachtenregeling.nl.
Wil jij hulp bij het indienen van uw klacht dan kunt je bellen met Solopartners via 085-2010140 of info@solopartners.nl

*Wordt jouw kind gecoacht door Ilse, en bekostig jij de begeleiding voor jouw kind zelf? Dan kun je een klacht indienen bij de klachtencommissie van de NOBCO via info@nobco.nl

Volwassenen
Wordt jij zelf gecoacht door Ilse? Dan kun je een klacht indienen bij de klachtencommissie van de NOBCO via info@nobco.nl